Preišči ta spletni dnevnik

20240110

69) Najdaljše letošnje (2022))

 1.) Novigrad: je bil točno polovica izleta tega dne. 252 km dolgo pot sem začel na Krasu, preko Čičarije sem se spustil po 15 km klancu v Buzet, šel po dolini Mirne v Novigrad, nadaljeval pa preko Umaga, Kopra nazaj na Kras. Lep dan s postankom v Novigradu in 15 minutnem kopanju v morju z visokimi valovi.

Divača-Kozina - Kačiče, vzpon
Petrinje - Podgorje
Jelovice - Vodice
Dane - Brest, vzpon
Dane - Brest, vrh prelaza
Dane - Brest, spust
Brest - Počekaji, spust
Brest - Počekaji, spust
Brest - Počekaji, spust
Počekaji - Mandaši, spust
Počekaji - Mandaši, spust
Buzet - Rušnjak
Rušnjak - Ponte Porton
Ponte Porton - Nova Vas
Nova Vas - Bužinija
Novigrad - Kastanija
Novigrad - Dajla
Seča - Lucija
Črni Kal - Petrinje

2.) Učka (Vojak): Vsakoletna tura in vsako leto malo drugače. Letos sem šel preko Čičarije, pomeni preko Podgorja do Bresta pod Učko, nato na Poklon in na vrh Učke: Vojak. Nazaj pa Preko Veprinca, Rupe, Ribnice, Divače domov - drugače povedano: 205 km. Tole naj zapišem bolj zase, kot za druge:
en zoprn makadamski vzpon poln gramoza mi je letos le uspelo speljati brez problemov. Prvič!

Sežana - Merče
Povir - Divača
Povir - Divača
Jelovice - Vodice
Lanišće - Semić, vzpon
Lanišće - Semić, spust
Lupoglav - Brest pod Učko, vzpon
Lupoglav - Brest pod Učko, vzpon
Lupoglav - Brest pod Učko, vzpon
Lupoglav - Brest pod Učko, vzpon
Lupoglav - Brest pod Učko
Brest pod Učko - Vranja-Vela Učka, spust
Brest pod Učko - Vranja-Vela Učka
Poklon - Vojak, vzpon
Poklon - Vojak, vzpon
Vojak
Vojak
Poklon - Veprinac, spust
Famlje - Dolnje Ležeče

3.) 300 km + : sem tudi letos odpeljal po isti trasi, kot že dve leti prej. Ni se mi ljubilo iskati druge proge in tudi tiste, ki sem jih že prevozil, so mi postale dolgočasne. Krožil sem okoli Ilirske Bistrice in Vremske doline. Fotografije si sledijo zapovrstjo; nekaterim se bo kljub temu zdelo, da je vse pomešano. Dolgčasa na ta dan ni bilo. Dogajale so se res zanimive reči, a naj ostanejo nepovedane. Naredil sem 306 kilometrov.

Jutranji začetek na Krasu
Dolnje Ležeče - Famlje
Dolnja Bitnja
Dolnja Bitnja - Ribnica
Buje - Ribnica
Veliko Brdo - Dolenje pri Jelšanah-Dolnji Zemon
Jablanica - Tpčane
Dolnja Bitnja - Ribnica
Gornje Vreme - Buje
Buje - Ribnica
Kuteževo - Zabiče
Ribnica - Buje

Ni komentarjev:

Objavite komentar