Preišči ta spletni dnevnik

20240110

58) Za letošnji konec sezone: Lignano in Bibione, Čičarija in Učka, Grožnjan (2019)

1.) Lignano in Bibione: na vrhuncu poletja sem doživel jutranji mraz, ko je bilo 9,6 stopinje. Za kratka oblačila in začetno vožnjo navzdol kar hladno. S Krasa sem šel preko Braniške doline do Mirna, nadaljeval proti Villanovi del Judrio, tu sem obrnil proti Červinjanu in nadaljeval do Latisane. Od tu sem nadaljeval do Lignana, se vrnil v Latisano in skočil do Bibiona. Šel sem spet nazaj do Latisane in v obratni smeri po isti poti prevozil nazaj na Kras. Zakaj sem šel nazaj iz Lignana v Latisano in potem peljal še do Bibiona, čeprav je le zelo kratka pot iz Lignana do Bibiona? Samo zato, da sem pridobil še nekaj kilometrov - ta dan jih je bilo 310.

Kobdilj - Večkoti, spust
Kobdilj - Večkoti
Dolanci - Čipnje
Dolanci - Čipnje
Ruda - Červinjan (Cervignano del Friuli)
Červinjan (Cervignano del Friuli) - San Giorgo di Nogaro
Bevazzana - Lignano
Bevazzana - Lignano
Lignano
Lignano
Lignano
Lignano
Lignano
Lignano
Lignano
Bevazzana - Bevazzana (kraj iz dveh delov)
Bevazzana - Bevazzana (kraj iz dveh delov)
Bevazzana - Bevazzana (kraj iz dveh delov)
Bevazzana - križišče Aprilia Marittima-Pertegada
Bevazzana - križišče Aprilia Marittima-Pertegada
Bevazzana - Bibione
Bevazzana - Bibione
Bibione
Bevazzana, kolesarsko postajališče
Cesarolo - San Michele al Tagliamento
Cesarolo - San Michele al Tagliamento (Chiesetta Gotica)
Gradiška (Gradisca d'Isonzo) - krožišče Villanova del Judrio-Krmin (Cormons)
Večkoti - Kobdilj

2.) Preko Čičarije na Učko: in nazaj, je bil letošnji izlet, ki sem ga izpeljal nekoliko kasneje kot prejšnja leta. Kar nekako sem odlašal, nakar sem se vendar zapodil v ter kraje in bil lepo poplačan. Doživel sem vse: prijetni pogovori na Vojaku, sonce, dež, mir in zaradi predhodnega slabega vremena slab in razrit makadam ob povratku preko Čičarije. Na tem delu me je dobro premetavalo.

Pot: Kras, Podgorje, Lanišće, Lupoglav, Brest pod Učko, Vojak, Veprinac, Čičarirja (po progi št. 1 in 2), Račja Vas, Podgorje, Kras (210 kilometrov).

Križišče Divača-Kozina - Kačiče, vzpon
Petrinje - Podgorje
Vodice
Vodice - Dane, spust
Račja Vas - Lanišće
Semić - Lupoglav, spust
Lupoglav - Brest pod Učkom, vzpon
Lupoglav - Brest pod Učkom, vzpon
Lupoglav - Brest pod Učkom
Brest pod Učkom - cesta Vranja-Poklon
Brest pod Učkom - cesta Vranja-Poklon
Brest pod Učkom - cesta Vranja-Poklon
Vranja - Poklon, vzpon
Vranja - Poklon, voda Josipa ll, vzpon
Poklon - Vojak, vzpon
Vojak
Vojak
Vojak
Vojak
Vojak - Poklon, spust
Vojak - Poklon, spust
Poklon - Veprinac, križiše, moja pot gre levo, spust
Poklon-Veprinac - Račja Vas, vzpon
Poklon-Veprinac - Račja Vas, vzpon
Poklon-Veprinac - Račja Vas, vzpon
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas, kar dobro me je prerukalo
Poklon-Veprinac - Račja Vas, kar dobro me je prerukalo - sprano zaradi dežja ali zanemarjeno!?
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas, vzpon
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas
Poklon-Veprinac - Račja Vas, spust
Poklon-Veprinac - Račja Vas, spust
Račja Vas - Rašpor
Vodice - Jelovice
Vodice - Jelovice
Mejni predhod Podgorje - Podgorje, spust

3.) Grožnjan: ko že nisem več vedel, kam bi to leto še šel, sem se odločil za pot, ki jo rad vozim v različnih variantah. Malo Istre, malo morja in še zadnji topli dnevi. To je bila letošnja zadnja pot čez 200 kilometrov. S Krasa v Brezovico pri Gradinu, proti Šterni, naprej v Grožnjan in še naprej v Buje, Piran ter nazaj na Kras preko Črnega Kala.

Tako: sezona je končana, kar pomeni nekaj več kot 12000 prevoženih kilometrov in nekaj več kot 2000 pretečenih kilometrov.

Križ - Šmarje
Kortine - Kubed, vzpon
Butari - Brezovica pri Gradinu, spust
Butari - Brezovica pri Gradinu, vzpon
Butari - Brezovica pri Gradinu, vzpon
Brezovica pri Gradinu - mejni prehod Brezovica
Mejni prehod Brezovica pri Gradinu - Hrastići
Šterna - Mužići
Poropati - križišče Mlin-Dubci
Dubci - Klija
Grožnjan
Grožnjan
Grožnjan
Triban - Buje
Sečovlje - Lucija
Piran
Piran - Portorož
Izola - Koper
Povezovalna cesta med cestama Rodik-Kozina in glavno Divača-Kozina
Kozina - Divača, spust
Povir - Merče

Ni komentarjev:

Objavite komentar