Preišči ta spletni dnevnik

20240110

68) Konec zaprtih meja (2022)

1.) Male in Velike Mune: Stanje (covid) je postajalo vse normalnejše. Ker nisem vedel, kako se bo stvar razvijala naprej, sem se odločil, da najprej skočim tja, kjer sem po navadi začenjal sezono z daljšimi turami: v Čičarijo, Rupo, Ilirsko Bistrico in Vremsko dolino. 

Kačiče - Rodik, vzpon
Petrinje- Podgorje
Petrinje- Podgorje, vzpon
Mejni prehod Podgorje - Jelovice
Jelovice - Vodice
Vodice - Male Mune, vzpon
Vodice - Male Mune, prelaz
Vodice - Male Mune, spust
Vodice - Male Mune, spust
Žejane - Zvoneća
Škalnica - Rupa

2.) Lanišće: Druga tura, ki jo objavljam, je tokrat odpeljana v obratno smer, kot sem jo doslej vozil. To sem imel vedno v mislih, a sem jo vedno odlašal. Sedaj sem jo odpeljal. In? Zelo sem užival. Tisto prijetno spomladansko vreme in ravno, ko sem se vzpenjal me je dvakrat ujela topla pomladanska ploha. Prijeten občutek, ker greš gor in ni treba paziti kot na mokrih spustih. Pot: Kras, Podgorje, Lanišće, Podgaće, Dane, Kras.

Petrinje - Podgorje
Petrinje - Podgorje
Petrinje - Podgorje
 Jelovice - Vodice
Trstenik - Rašpor
Račja Vas - Lanišće, spust
Lanišće - Podgaće
Podgaće - Prapoće
Podgaće - Prapoće
Podgaće - Prapoće
Podgaće - Prapoće
Prapoće
Prapoće - Klenovšćak, vzpon
Prapoće - Klenovšćak, vzpon
Prapoće - Klenovšćak, vzpon
Prapoće - Klenovšćak, vzpon
Prapoće - Klenovšćak, vzpon
Prapoće - Klenovšćak, vzpon
Prapoće - Klenovšćak, vzpon
Prapoće - Klenovšćak, vzpon
Prapoće - Klenovšćak, vzpon
Klenovšćak - cesta Brest-Dane, vzpon
Klenovšćak - cesta Brest-Dane, vzpon
Klenovšćak - cesta Brest-Dane, vzpon
Brest - Dane, spust
Brest - Dane, spust
Dane - Vodice, vzpon
Dane - Vodice
Vodice - Jelovice

3.) Slovenska Istra: velja za še bolj "gor in dol" kot Kras. Kamorkoli bi rad prišel, boš prej ko slej začel sopihati na strmem klancu ali uživati na spustu. A vse je poplačano z lepimi sredozemskimi razgledi. Začel sem na Krasu, se spustil v Trst, prišel do Kopra, zavil v osrednji del Slovenske Istre in se preko Kozine vrnil domov. 

Milje - Lazaret
Milje - Lazaret
Lazaret - Ankaran
Lazaret - Ankaran
Lazaret - Ankaran
Ankaran - Koper
Ankaran - Koper
Ankaran - Koper
Vanganel - Babiči, vzpon
Vanganel - Babiči, vzpon
Vanganel - Babiči, vzpon
Babiči - Boršt, spust
Babiči - Boršt
Babiči - Boršt, vzpon
Babiči - Boršt, vzpon
Babiči - Boršt, vzpon
Boršt - Truške
Boršt - Truške
Boršt - Truške
Boršt - Truške
Boršt - Truške
Boršt - Truške
Boršt - Truške
Truške - Popetre
Truške - Popetre
Truške - Popetre, spust
Truške - Popetre, pogled nazaj, vzpon
Popetre - cesta Sv. Anton-Poletiči
Poletiči - Galantiči, spust
Gračišče - Kubed, spust
Kubed - Kortine, spust
Črni Kal - Petrinje, vzpon

Ni komentarjev:

Objavite komentar