Preišči ta spletni dnevnik

20240110

60) Tri države: Idrija, Palmanova naokoli in Lupoglav (2020)

1.) Idrija: je kraj v katerega sem kar dolgo odlašal s kolesarskim prihodom. Nakar sem si rekel, najprej odpeljem to pot in naj vse drugo počaka. Kar med potjo sem se odločil, da bom glede na hitrost s katero sem napredoval, tisti dan prevozil nekaj čez 300 kilometrov. Za to je bil potreben še dodaten skok do Kobarida. Vreme je še kar držalo, kljub slabi napovedi in v tolažbo sta mi bili dve pelerini v nahrbtniku.

Pot: Kras, Nova Gorica, Most na Soči, Cerkno, Idrija, Idrijska Bela, Idrija, Most na Soči, Kobarid in nazaj na Kras. Ali drugače povedano: kolesarjenje ob Soči in primorskih grapah ob Idrijci.

Solkan - Plave
Solkan - Plave
Doblar - Podselo
Doblar - Podselo
Doblar - Podselo
Slap od Idrijci - Dolenja Trebuša
Dolenja Trebuša - Stopnik
Dolenja Trebuša - Stopnik
Straža, Želin - Travnik
Straža, Želin - Travnik
Straža, Želin - Travnik
Travnik - Spodnja Idrija
Idrija - Idrijska Bela
Idrija - Idrijska Bela
Idrijska Bela
Idrijska Bela, kopališče Pri Lajštu
Idrijska Bela, tukaj sem obrnil
Idrijska Bela - Idrija
Idrijska Bela - Idrija, pogled proti Divjemu jezeru
Travnik - Straža, Želin
Reka - Stopnik, zadaj cerkev Sv. Ivana
Stopnik - Dolenja Trebuša
Most na Soči
Modrej - Tolmin
Volče - Kamno
Kamno - Idrsko
Plave - Solkan
Plave - Solkan

2.) Palmanova naokoli: pomeni, da sem namesto najkrajše poti izbral tako, ki je šla naokoli. To je bil čas, ko so bili "odprti" le glavni mejni prehodi z Italijo zaradi "koronavirusa". Vesel sem bil, da se lahko zapeljem še kam drugam, kajti nabijati ene in iste ceste je dolgočasno. Torej bil je lep dan in končno tudi bolj topel. Naredil sem nekaj čez 200 kilometrov. Šel sem s Krasa preko Opčin (Villa Opicina), Tržiča (Monfalcone), Gradiške (Gradisca d'Isonzo), Červinjana (Cervignano del Friuli), nato preko kraja San Giorgo di Nogaro in Palmanove do kraja San Stefano Udinese. Tu sem obrnil in se po isti poti vrnil. Pod fotografijami so le slovenska imena, če le-ta obstajajo.

Opčine - Prosek
Prosek - Brišče
Vilež - Ruda
Vilež - Ruda, narasla reka Ter
Ruda - Červinjan
Červinjan - Chiarisacco
Castello - Fauglis
Palmanova
Santa Maria La Longa - Santo Stefano Udinese
Santo Stefano Udinese, cerkev
Fauglis - Castello
Fauglis - Castello
Chiarisacco - Červinjan
Tržič - Štivan
Štivan - Devin, vzpon
Križ, pogled proti Trstu in Miramaru
Križ, pogled proti krajem okoli Gradeža
Križ - Božje Polje, vzpon
Prosek (Kontovel), pogled proti Trstu
Prosek (Kontovel)
Opčine - Fernetiči
Opčine - Fernetiči

3.) Lupoglav: je bil še en cilj po odprtju meja. Formalnosti na meji so mi zoprne. A sem se vseeno odločil, da se zapeljem v Čičarijo. Izlet kot toliko drugih, ki pa ga je zaznamoval dež in veter. Nič kaj prijetno. Na poti sem doživel tudi spolzek asfalt: stare uničene in zlizane ceste pač ne nudijo veselja, prej skrbi... Torej s Krasa v Čičarijo in nazaj.

 Povir - Divača
Divača - Kozina
Križišče Divača-Kozina - Kačiče, vzpon
Petrinje - Podgorje
Podgorje -Jelovice
Podgorje -Jelovice
 Jelovice - Vodice
Jelovice - Vodice
Jelovice - Vodice
Jelovice - Vodice
Križišče Dane-Brest - Trstenik
Rašpor - Račja Vas
Račja Vas - Lanišće, spust
 Lanišće - Semić, vzpon
 Lanišće - Semić, vzpon
Lanišće - Semić, spust
Križišče Lanišće-Semić - Ročko Polje, spust
Križišče Lanišće-Semić - Ročko Polje
Križišče Lanišće-Semić - Ročko Polje, spust
Križišče Lanišće-Semić - Ročko Polje, spust
Križišče Lanišće-Semić - Ročko Polje, spust
Križišče Lanišće-Semić - Ročko Polje, spust
Križišče Lanišće-Semić - Ročko Polje, spust (18%, spodaj pa negativni ovinek)
Križišče Lanišće-Semić - Ročko Polje, pogled nazaj (cesta z negativnim ovinkom - drsalnica!)
Semić - Lanišće
Semić - Lanišće, vzpon
Semić - Lanišće, spust
Semić - Lanišće, spust
Lanišće - Račja Vas, vzpon
Rašpor - Trstenik, spust
Rašpor - Trstenik
Trstenik - križišče Brest-Dane, vzpon
Križišče Trstenik-Brest - Dane, spust
Dane - Vodice, vzpon
Dane - Vodice
Vodice - Jelovice
Vodice - Jelovice, vzpon
Podgorje - Petrinje
Povezovalna cesta Kozina-Rodik - Kozina-Divača

Ni komentarjev:

Objavite komentar