Preišči ta spletni dnevnik

20240110

64) Dragonja in prvič letos 300 km+ (2021)

 1.) Dragonja: je reka, ki sem jo obiskal prvič. Naj povem, da sem se ob njej peljal le v zgornjem in spodnjem delu. Vmes sem se peljal ob njenem pritoku Pinjevcu. Šel sem z gorskim kolesom in domov sem prišel še kar prašen. S Krasa sem šel proti Gračišču, potem do izvira Dragonje (ne ravno do začetka), nakar sem se vozil preko Svetega Antona do Babičev, ob Pinjevcu in Dragonji skoraj do izliva in nazaj skočil skozi Dekane. Kot rečeno: naredil sem 173 kilometrov z gorskim kolesom.

Sežana - Povir
Sežana - Povir
Divača-Kozina - Kačiče, vzpon
Kortine - proti izviru Rižane
Kortine - proti izviru Rižane
Kortine - Kubed, vzpon
Kortine - Kubed, vzpon
Galantiči - izvir Dragonje
Galantiči - izvir Dragonje, spust
Galantiči - izvir Dragonje, spust
Galantiči - izvir Dragonje, spust
Galantiči - izvir Dragonje, spust
Galantiči - izvir Dragonje
Galantiči - izvir Dragonje
Galantiči - izvir Dragonje
Galantiči - izvir Dragonje
Ob Dragonji
Preko Dragonje
Ob Dragonji
Poletiči - Sv. Anton, spust
Poletiči - Sv. Anton
Poletiči - Sv. Anton
Poletiči - Sv. Anton
Poletiči - Sv. Anton, spust
Kavaliči - Marezige
Kavaliči - Marezige
Babiči - križišče za pot ob Pinjevcu ali Rokavi
Cesta ob Pinjevcu (dolvodno)
Cesta ob Pinjevcu (dolvodno)
Cesta ob Pinjevcu (dolvodno), stranski prehod
Cesta ob Pinjevcu (dolvodno), Pinjevec
Cesta ob Pinjevcu (dolvodno)
Cesta ob Pinjevcu (dolvodno)
Cesta ob Pinjevcu (dolvodno), Pinjevec
Cesta ob Pinjevcu (dolvodno)
Cesta ob Pinjevcu (dolvodno), Pinjevec
Cesta ob Pinjevcu (dolvodno), Pinjevec
Cesta ob Pinjevcu (dolvodno), naravni most-slap, Pinjevec-Škrline
Cesta ob Pinjevcu (dolvodno), naravni most-slap, Pinjevec-Škrline
Cesta ob Dragonji (dolvodno)
Cesta ob Dragonji (dolvodno)
Cesta ob Dragonji (dolvodno)
Cesta ob Dragonji (dolvodno)
Cesta ob Dragonji (dolvodno)
Cesta ob Dragonji (gorvodno)
Cesta ob Dragonji (gorvodno)
Cesta ob Dragonji (gorvodno)
Cesta ob Pinjevcu (gorvodno), stranski prehod
Cesta ob Pinjevcu (gorvodno)
Cesta ob Pinjevcu (gorvodno)
Marezige - Kavaliči
Sv. Anton - Dekani, spust
Sv. Anton - Dekani
Črni Kal, vzpon
Kozina - Rodik

2.) 300 km) prvič v tej sezoni sem prevozil po znanih cestah med Krasom, okolico Ilirske Bistrice in koščkom Italije. Epidemija covida je naredila svoje in treba se je bilo prilagoditi. Malo sem pletel nazaj in malo naprej, da sem končno nabral tistih 311 kilometrov: začetek zgodaj zjutraj, prihod popoldne.

Jutranji začetek
Dolnje Ležeče - Famlje
Gornje Vreme - Buje
Dolnji Zemon - Dolenje pri Jelšanah
Dolenje pri Jelšanah - Dolnji Zemon
Jablanica - Trpčane
Trpčane - Kuteževo
Zabiče - Kuteževo
Buje - Gornje Vreme
Gornje Vreme - Famlje
Famlje - Divača
Kopriva - Kobdilj
Kodreti - Čipnje
Sovodnje pri Gorici-Štandrež - Moš, Soča
Branik
Čipnje - Kodreti
Čehovini - Kobdilj, vzpon

Ni komentarjev:

Objavite komentar