Preišči ta spletni dnevnik

20240110

52) September: Čepovan, Lupoglav ter Lig in Goriška Brda (2018)

1.) Čepovan: sploh ni bil v načrtu. Tisti dan sem imel namen skočiti v Goriška Brda. Nakar se je naredil lep dan in sklenil sem, da skočim v Čepovan. Tam sem bil z avtom že prej; še po makadamu sem se gor pripeljal iz Postaje. Zdaj je asfalt in poleti je to lep in prijetno hladen vzpon. S Krasa sem šel ob Soči do Mosta na Soči, zavil proti Postaji, šel v Čepovan in čez Grgar nazaj v Novo Gorico ter na Kras.

Kobdilj - Čehovini
Solkan - Plave
Solkan - Plave, desno Soča
Doblar - Podselo, desno Soča
Postaja - Čepovan, vzpon
Postaja - Čepovan, vzpon
Postaja - Čepovan, vzpon
Postaja - Čepovan, vzpon
Postaja - Čepovan, vzpon
Postaja - Čepovan, vzpon
Postaja - Čepovan, Boroevićeva cesta in spomenik njemu v slavo
Postaja - Čepovan
Čepovan - Grgar
Čepovan - Grgar
Čepovan - Grgar, spust
Čepovan - Grgar
Čepovan - Grgar
Čepovan - Grgar
Čepovan - Grgar
Čepovan - Grgar, spust
Grgar - krožišče s cesto Solkan-Ravnica, vzpon
Grgar - krožišče s cesto Solkan-Ravnica
Krožišče s cesto Solkan-Ravnica - Solkan, spust
Čipnje - Kodreti
Čehovini - Kobdilj, vzpon

2.) V Lupoglav: grem ponavadi spomladi. Letos so bile v spomladanskem času na sporedu druge poti. In nič mi ni žal, da sem si to pustil za jesen. Sem pa letos skočil še preko Klenovšćaka. Dan kot nalašč za tako turo in v tem delu sveta mir na cestah. Kras, Lupoglav, Ročko Polje in nazaj po isti trasi me je vodila pot. Torej: 180 kilometrov.

Sežana - Merče
Petrinje - Podgorje
Jelovice - Vodice
Križišče s cesto Trstenik-Dane - Brest, vzpon
Križišče s cesto Trstenik-Dane - Brest, vzpon
Križišče s cesto Trstenik-Brest - Klenovšćak, spust
Križišče s cesto Trstenik-Brest - Klenovšćak, spust
Križišče s cesto Trstenik-Brest - Klenovšćak, spust
Klenovšćak - Prapoće, spust
Klenovšćak - Prapoće, spust, pogled nazaj
Klenovšćak - Prapoće, spust
Klenovšćak - Prapoće, spust
Prapoće - Podgaće
Lanišće - Semići
Lanišće - Semići
Lanišće - Semići
Lupoglav - Ročko Polje
Ročko Polje - Lupoglav
Lupoglav - Semići
Lupoglav - Semići
Semići - Lanišće
Semići - Lanišće, vzpon
Semići - Lanišće, vzpon
Semići - Lanišće, spust
Semići - Lanišće, spust
Semići - Lanišće, spust
Lanišće, vzpon
Dane - Vodice
Dane - Vodice
Petrinje - Kozina, vzpon

3.) Lig in Goriška Brda: so prišla na vrsto nekaj dni kasneje, kot sem se sprva namenil. Tisti dan, ko sem imel to pot v načrtu, sem si premisli in v Kanalu ob Soči zavil proti Mostu na Soči ter nadaljeval proti Čepovanu. Danes sem pa zavil proti Ligu in se spustil v sotesko mejne rečice Idrije. Najprej sem mislil peljati po naši strani, a je pot še vedno makadamska. Nakar sem jo ucvrl po italijanski strani do naših Brd, jih prevozil, se spustil v Solkan in odpeljal nazaj na Kras.

S tem poglavjem zaključujem letošnjo sezono kolesarjenja. Prevozil sem nekaj čez 12050 kilometrov. Nekateri so bili res nepozabni. Precej je bilo novih, se pravi, še nikoli voženih. V letu 2018 sem pretekel tudi nekaj čez 2000 kilometrov, precej sem plaval in v vsem tem neizmerno užival. Da bi le bilo tako še naprej.

Kodreti - Čipnje
Branik  - Dornberk
Branik  - Dornberk, končno obnovljena cesta
Solkan - Plave
Kanal
Kanal - Čolnica, vzpon
Kanal - Čolnica, vzpon
Čolnica - Lig
Čolnica - Lig
Lig
Lig - Lovišče, spust
Lig - Lovišče, spust
Strmec - Britof, spust
Strmec - Britof, spust
Britof - Mišček
Britof - mejni prehod Britof, spust
Podarskije (Podresca) - Budgoji (Bodigoi)
Podarskije (Podresca) - Budgoji (Bodigoi), levo korito Idrije
Podarskije (Podresca) - Budgoji (Bodigoi), levo korito Idrije
Dolenje (Dolegna del Collio), del Jenkovega (Venco)
Dobrovo
Biljana - Zali Breg
Zali Breg - Šmartno
Šmartno - Gonjače
Hum - Podsabotin, spust
Hum - Podsabotin, spust
Podsabotin - Solkan, vzpon ("združena Evropa"?!)
Podsabotin - Solkan, spust

Ni komentarjev:

Objavite komentar