Preišči ta spletni dnevnik

20240109

43) Poletje: drugič (2017)

1.) Umag: je mesto kamor sem včasih pogosto zahajal. Nakar je sledilo obdobje, ko sem se samo vozil mimo. Zato sem se odločil, da tokrat ga pa le obiščem. Kras, Sočerga, Buzet, Umag, Portorož, Kras so kraji skozi katere sem potoval. Klasična tura dolga nekaj čez 220 kilometrov je hitro, ne hitro, ampak prehitro minila. Še to: redko si vzamem čas, da bi si kakšen kraj podrobneje ogledal. Toda tokrat sem imel čas in sem to storil in se še pošteno usedel dol.

Petrinje - Črni Kal, spust
Gračišče - Lukini, vzpon
Buzet - Rušnjak, dolina Mirne
Ponte Porton- Nova Vas, dolina Mirne
Nova Vas - Brtonigla - škoda, ker ni vode - Hrvatje malo hecajo turiste
Buje - Materada
Umag
Umag
Umag, odnos do Slovencev - Hrvatje bi služili s Slovenci, o slovenščini pa nimajo (nočejo?) pojma
Sveta Marija na Krasu - Plovanija
Seča - Lucija
Izola, burja, med ladjedelnico in kampom
Izola - Koper
Izola - Koper
Črni Kal - Petrinje, vzpon

2.) Drugič na Vojaka: sem šel letos s Krasa in osrednje Čičarije ter kraja Brest pod Učko. Potem je sledil makadamski vzpon po kolesarski stezi številka 7 in kasneje skupni stezi 7 in 8 v Parku narave Učka do prelaza Poklon. Nakar sem prekolesaril vzpon na Vojaka. Po uživanju na vrhu sem se spustil na istrsko stran, zavil na makadamsko pot, ki gre do Bresta pod Učko in se preko Čičarije vrnil na Kras.

Za to pot potrebujete gorsko ali vsaj treking kolo. Turca je dolga nekaj čez 200 kilometrov.

Jelovice - Vodice
Vodice - Dane
Lupoglav - Brest pod Učko
Lupoglav - Brest pod Učko, vzpon
Steza št. 7 v Parku Učka - Čičarija,vzpon
Steza št. 7 v Parku Učka - Čičarija,vzpon
Steza št. 7 v Parku Učka - Čičarija,vzpon
Steza št. 7 v Parku Učka - Čičarija,vzpon, pogled na Učko
Steza št. 7 v Parku Učka - Čičarija,vzpon
Steza št. 7 v Parku Učka - Čičarija,vzpon
Steza št. 7 v Parku Učka - Čičarija,vzpon
Steza št. 7 v Parku Učka - Čičarija,vzpon; tudi kakšno lepo rožico je videti med kolesarjenjem
Steza št. 7 v Parku Učka - Čičarija,vzpon
Steza št. 7 in 8, križišče, v Parku Učka - Čičarija,vzpon
Poklon - Vojak, vzpon; ta motiv dam pri vsaki turi na ogled - sodi zraven, kot sonce in zrak...
Vojak - od tukaj sem prišel in sem grem...
Poklon - Vranja, spust
Križišče s cesto Pokon-Vranja - Brest pod Učko
Križišče s cesto Pokon-Vranja - Brest pod Učko
Križišče s cesto Pokon-Vranja - Brest pod Učko
Brest pod Učko - Lupoglav, cesta v obnovi
Brest pod Učko - Lupoglav, spust
Lanišće - Račja Vas, vzpon

Ni komentarjev:

Objavite komentar