Preišči ta spletni dnevnik

20240110

49) Na jug v Rovinj, po Učki ter na Cres in Lošinj (2018)

1.) Rovinj: od vseh večjih mest na zahodni obali Istre mi je, kolesarsko gledano, manjkal samo še Rovinj. Tura je bila rutinska. Prijetna pot po sredini Istre dol in ob zahodni obali nazaj proti domu. Dan je bil vroč, kar pomeni, da sem precej pil in na koncu dneva sem precej lovil dan za rep, saj je bil prvotni načrt poti precej manj razkošen. A, če sem bil že tam, zakaj pa ne bi odpeljal še to in še to...?! Tako pač je. Dolžina poti: 310 kilometrov.

Zgodaj zjutraj na Krasu
Sežana - Merče
Križišče Divača-Kozina - Kačiče
Buzet - Rušnjak
Križišče za Motovun - Ponte Porton
Jadruhi - Žužići
Žužući - Cvitani
Limski kanal, pogled nazaj
Limski kanal - Brajkovići, vzpon
Rovinjsko Selo
Rovinj
Rovinj
Rovinj
Limski kanal, vzpon
Limski kanal, vzpon
Limski kanal, vzpon
Limski kanal - Gradina
Tar - Antenal
Novigrad - Dajla
Karigador - Fiorini, vzpon
Fiorini - križišče Bužinija-Brtonigla
Brtonigla - križišče Materada-Buje
Hrastići - mejni prehod Brezovica
Mejni prehod Brezovica - Brezovica
Tuljaki - Sočerga, spust

2.) Učka: je hrib, ki je zame nekaj posebnega. Vsako leto moram vsaj enkrat pogledati z njenega vrha, Vojaka, na sever proti Sloveniji in na ostale tri strani neba na morje in Kvarner ter na Istro. Letos sem jo gor in dol in spet gor mahnil preko Brgudca. To je tura, ki je od vseh, ki jih vozim na Vojaka nekako najhitrejša in mogoče najlažja - vsaj kar se tiče makadamskih pristopov.

Petrinje - Podgorje
Jelovice - Vodice
Rašpor - Račja Vas
Račja Vas - Lanišće, spust, v ozadju Učka
Lanišće, spust
Križišče Lanišće-Semić  - Brgudac
Križišče Lanišće-Semić  - Brgudac
Brgudac - proga št. 7, vzpon, ravno tisti dan so "zaorali" za popravilo ceste
Brgudac - proga št. 7, vzpon
Brgudac - proga št. 7, vzpon; zadaj Učka, kamor grem
Brgudac - proga št. 7, vzpon
Brgudac - proga št. 7, vzpon, odcep na gozdno potko
Brgudac - proga št. 7, vzpon
Brgudac - proga št. 7, vzpon
Brgudac - proga št. 7, vzpon, zapuščen kamnolom
Brgudac - proga št. 7
Brgudac - proga št. 7, vzpon; pred dvema letoma še lepa pot, sedaj že skoraj zaraščena
Brgudac - proga št. 7, vzpon; pred dvema letoma še lepa pot, sedaj že skoraj zaraščena
Brgudac - proga št. 7, vzpon
Brgudac - proga št. 7, vzpon
Proga št. 7, pogled na desno dol
Proga št. 7, pogled nazaj
Proga št. 7, vzpon
Proga št. 7, vzpon
Proga št. 6 in 7
Proga št. 6 in 7
Proga št. 6 in 7
Proga št. 6 in 7, razgled
Proga št. 6 in 7, zadaj Vojak - vrh Učke
Proga št. 6 in 7, razgled
Poklon - Vojak, vzpon
Poklon - Vojak, vzpon
Vrh Vojaka - pogled proti Cresu in Lošinju
Vojak - Poklon, spust
Poklon - Veprinac, spust
Buje - Gornje Vreme
Famlje - Dolnje Ležeče; pogled nazaj v nevihto, ki sem ji ušel

3.) Cres in Lošinj: sta otoka na katera se vsako leto odpravim tudi s kolesom in ta tura pomeni vrh in prelom kolesarske sezone. Letos sem namesto 21. junija (to je moj najlepši praznik) šel nekoliko kasneje, saj je bilo v tem obdobju slabo vreme. Prva dva dneva je bilo vreme lepo. Tretji dan za nazaj se je skisalo, Nekako sem med plohami in nevihtami zvozil od Osorja do Matuljev. Tu se je vsulo in sem na varnem pod streho avtobusne postaje čakal tri ure na izboljšanje. Do doma sem imel potem mir. Prvi dan sem prevozil s Krasa preko Vremske doline in Opatije, ter trajekta Brestova-Porozina do Martinšćice, se vrnil nazaj na glavno cesto, skočil do Malega Lošinja, se obrnil in se vrnil do Osorja. Drugi dan sem se pošteno naplaval. Tretji dan je bil namenjen vrnitvi domov. Skupaj sem prevozil 415 kilometrov. Načeloma to turo opravim v dveh dneh; letos sem se odločil, da bom tudi v miru plaval in en dan gledal v morje in štel valove.

Gornje Vreme - Buje
Rupa - Permani
Matulji - pogled s krožišča
Mošćenička Draga - Brseč
Zagore - Brestova, spust
Zagore - Brestova, spust
Brestova - Porozina, trajekt
Brestova - Porozina, trajekt
Brestova - Porozina, trajekt
Porozina - Dragozetići, vzpon
Dragozetići - Predošćica, vzpon
Dragozetići - Predošćica, vzpon
Vodice - Cres, spust
Vodice - Cres, spust
Križišče za Lubenice - Hrasta, vzpon
Križišče za Lubenice - Hrasta, vzpon
Križišče za Lubenice - Hrasta, vzpon
Hrasta - Stivan
Hrasta - Stivan
Stivan - Miholšćica, spust
Stivan - Miholšćica, spust
Zaglav - Martinšćica
Martinšćica
Martinšćica
Miholšćica - Stivan, vzpon
Stivan - Hrasta
Belej - Osor, spust
Sveti Jakov - Ćunski, vzpon
Ćunski - Mali Lošinj
Mali Lošinj
Mali Lošinj
Mali Lošinj
Ćunski - Sveti Jakov, spust
Nerezine - Osor
Osor
Osor
Hrasta - Cres
Hrasta - Cres
Cres - Vodice, vzpon
Predošćica - križišče za Beli
Križišče za Beli - Dragozetići, spust
Križišče za Beli - Dragozetići, spust
Dragozetići - Porozina, spust
Porozina - Brestova, trajekt
Dodajte napis; zadaj, od koder sem prišel že dežuje
Brseč - Mošćenička Draga, spust
Ribnica - Buje

Ni komentarjev:

Objavite komentar