Preišči ta spletni dnevnik

20230110

47) Dirka po Hrvaški in Severna Istra (2018)


1.) Dirka po Hrvaški (2018): vsako leto grem gledat to dirko in tudi skoraj vsako leto na isto mesto, ker dirka poteka vsako leto preko prelaza Poklon med Čičarijo in Učko. Letos sem se ustavil v vasi Vranja ob cesti na Poklon. Videl sem dirko in letos prvič udaril čez 200 kilometrov. Ja, pomlad v pravem pomenu besede.

S Krasa sem šel preko Čičarije v Lupoglav, skočil v Roč in nato v Vranjo. Po dirki sem se zapeljal do Boljunskega Polja in se po isti poti vrnil.

Petrinje - Podgorje
Jelovice - Vodice
Vodice - Dane
Vodice - Dane, spust
Dane - križišče Brest-Trstenik, vzpon
Trstenik - Rašpor
Trstenik - Rašpor, vzpon
Rašpor - Račja Vas
Lanišće - Semić
Ročko Polje - Brščak, spust
Roč - Brščak
Dirka po Hrvaški (Vranja - Poklon)
Boljunsko Polje - Vranja, vzpon
Vranja - Dolenja Vas, vzpon
Semić - Lanišće, vzpon
Lanišće - Račja Vas, vzpon
Lanišće - Račja Vas, vzpon
Račja Vas - Rašpor
Dane - Vodice
Vodice - Jelovice
Podgorje - Petrinje
Večer na Krasu (Povir - Manče)

2.) Preko Brezovice pri Gradinu (prvič letos): nekaj čez 200 kilometrov je po takih poteh minilo, kot bi mignil - kot vedno. Lepo vreme in precej miru na cestah je vedno dobrodošlo. Med vožnjo lahko razmišljaš o prijetnih rečeh, malo fotografiraš, gledaš naokoli in že si doma. Recept za čudovit dan.

Pot: Kras, Črni Kal (dol), Gračišče, Brezovica, Šterna, Buje, Petrovija, Sečovlje, Koper, Črni Kal (gor), Kras.

Razgledišče, Petrinje - Črni Kal (pogled proti Kopru)
Razgledišče, Petrinje - Črni Kal (pogled proti Miljam)
Kortine - Kubed, vzpon
Gračišče - Butari, vzpon
Butari - Brezovica pri Gradinu , vzpon
Butari - Brezovica pri Gradinu , vzpon
Brezovica pri Gradinu - mejni prehod Brezovica
Brezovica pri Gradinu - mejni prehod Brezovica
Mejni prehod Brezovica - Hrastići
Mejni prehod Brezovica - Hrastići
Mejni prehod Brezovica - Hrastići
Peršići - Sveti Valentin
Peršići - Sveti Valentin
Šterna
Buje - križišče za Brtoniglo, spust
Petrovija - Vilanija
Vilanija - Farnažine
Buščina - križišče za Plovanijo
Plovanija - mejni prehod Sečovlje, spust
Piranski zaliv
Črni Kal - Petrinje

3.) Preko Brezovice pri Gradinu (drugič letos): odločil sem se, da bom to pot skoraj ponovil. Skoraj, pravim zato, ker sem del poti odpeljal po drugi varianti. Izognil sem se Bujam - načrtovano, ker sem se tako odločil. Ni je čez svobodo. A, glej ga zlomka. To svobodo, mi je spet "skoraj" pokvarila guma, ki se je pri 58. kilometru napihnila. Rezervno sem imel s seboj, toda odločil sem se, da bom gumo za polovico (z 8 barov na 4 bare) spustil. Nadaljeval sem brez problemov do doma.

Petrinje - Črni Kal
Kubed - Gračišče, vzpon
Gračišče - Butari, vzpon
Gračišče - Butari, vzpon
Butari - Brezovica, vzpon
Marušići - Kremenje
Kremenje - Todeški
Kremenje - Todeški
Kaštel, spust
Kaštel - mejni prehod Dragonja, spust
Portorož - Strunjan, spust
Črni Kal - Petrinje, vzpon

Ni komentarjev:

Objavite komentar