Preišči ta spletni dnevnik

20240109

35) Tek na Osorščico (Televrina) (2016)

Tek je tudi moje veliko zadovoljstvo. O njem nisem še nič zapisal; pisal sem le o kolesarjenju. A glej ga zlomka: tekel sem na Osorščico na otoku Lošinju (vrh visok 588m (na nekaterih zemljevidih 589m), z imenom Televrina - nekateri mu pravijo Televrin) in nisem si mogel kaj, da ne bi pokazal nekaj fotografij tega dne, ki je bil tak, da se preprosto ne spomnim, kdaj sem doživel tak lep dan. Pod fotografijami ni besedil, ker fotografije povedo vse. Tekel sem iz Osorja in se tja tudi vrnil. Zares nepozaben tek.

Teren je "sredozemski"in ne preveč zahteven: kamenje na poti, sredozemske rastline, divje živali (divje svinje, koze...), sredozemski vonji in morje kamor pogledate. Višinskih metrov se nabere še nekaj več, ker se pot nekajkrat malo spusti. Vode ob poti ni (kal je le za živali), je pa na začetku severnega dela grebena planinska koča. Sam sem imel dovolj vode s seboj v tekaškem nahrbtniku. Da ne bo nesporazuma: tek je gorski!

Fotografiji - prva in zadnja - sta  z morja, torej, s čolna. Dodal sem ju zaradi občutka. Prva je pogled s severa proti jugu, zadnja je pogled iz vzhoda proti zahodu.



































Ni komentarjev:

Objavite komentar