Preišči ta spletni dnevnik

20240107

32) Spomladanske poti: Hum, Grožnjan in skoraj Benetke (2016)

1.) Na hrvaški krog (Tour of Croatia 2016): sem se odpeljal kar zgodaj zjutraj iz dveh razlogov: da sem mirno lahko skočil še v Hum (poznan po pisavi glagoljici) in da sem imel dovolj časa priti čez Poklon na kvarnersko stran Učke oziroma Čičarije in s tem dovolj časa pravočasno, se pravi pred nočjo, priti domov. Združil sem prijeten izlet, kot rečeno, v Hum in ogled kolesarske dirke po Hrvaški. Preko Čičarije sem šel v še nikoli viden Hum in po zahodni strani na Poklon, nato pa preko Matuljev in Ilirske Bistrice domov. Napovedovali so popoldanske plohe, ni jih bilo in sonce se mi je cel dan nasmihalo.

Križišče s cesto Divača-Kozina - Kačiče, vzpon
Križišče s cesto Divača-Kozina - Kačiče, vzpon
Kačiče - Rodik, vzpon
Podgorje - mejni prehod Podgorje, vzpon
Mejni prehod Jelovice - Jelovice
Jelovice - Vodice
Kras - Černehi, spust. loči te Černehe od tistih v občini Lanišće
Černehi - Hum
Hum
Hum (glagoljica - vrsta pisave)
Hum
Hum
Hum - Erkovčići
Erkovčići - Lesišćina, spust
Erkovčići - Lesišćina, spust, železniška postaja Hum
Erkovčići - Lesišćina, spust, železniška postaja Hum, pogled proti Pulju
Lesišćina - Lupoglav, zadaj Učka
Dolenja Vas - križišče s cesto Vranja-Vela Učka, zadaj Učka
Vranja - Vela Učka, vzpon na Poklon z zahodne strani
Vranja - Vela Učka, vzpon na Poklon z zahodne strani
Vranja - Vela Učka, vzpon na Poklon z zahodne strani
Veprinac - Polkon, vzpon na Poklon z vzhodne strani, kolesarska dirka po Hrvaški 2016 (vodeči)
Permani - Rupa, vzpon

2.) Naključni Grožnjan: se je zgodil, ker sem šel mimo in sem tja res povsem po naključju zavil še tja gor - kraj je na vzpetini. Končno je bilo toliko vremena, da se je dalo tako turo brez skrbi odpeljati. Kras, Sočetga, dolina Mirne, Ponte Porton, Grožnjan, Sečovlje, Ankaran, nazaj na Kras, je bila moja pot.

Divača - Kozina
Križišče Črni Kal-Rižana - Kubed, vzpon
Buzet - Rušnjak, dolina Mirne
Buzet - Rušnjak, dolina Mirne
Rušnjak - Ponte Porton, dolina Mirne
Ponte Porton - Bijele Zemlje, vzpon
Šantarija - Peroj, zapuščena cesta pod Perojem, čuden pogled na Grožnjan
Peroj - Grožnjan
Grožnjan
Grožnjan
Grožnjan - Peroj, pogled na morje
Grožnjan - Peroj, zapuščena lepa razgledan cesta
Peroj - Šaltarija, spust, pogled na Grožnjan
Bijele Zemlje - Krasica, zadaj morje
Sečovlje - Seča, soline
Portorž - Strunjan, spust
Rižana - Črni Kal, zažetek vzpona

3.) Proti Bnetkam (direzione Venezia): začel sem ob 5. uri zjutraj in bil precej neprijetno presenečen, ko sem na števcu zagledal 6 stopinj Celzija ter to tudi dobro občutil na sebi. Še posebej, ker je bil prvi del poti pretežno dol. Ni prijetno voziti pri tej temperaturi 40 ali 50 km na uro. Drugače je bila tura rutinska: ceste ne preveč dobre, nekaj sitnih in neprespanih turistov na teh cestah in razočaranje ob prihodu na cilj (se pravi na pol poti). V kraju na koncu vzhodnega polotoka Beneške lagune v kraju Punta Sabbioni sem obrnil. Pričakoval sem mondeno letovišče, naletel pa na parkirišča in "industrijsko cono". Saj južni del polotoka je monden in turističen, toda tam se nisem klatil, ker nisem imela časa. Nazaj do kraja Cavallino sem šel po severni cesti in bil sem bolj zadovoljen, saj sem videl vsakdanje hiše in življenje v teh krajih. Drugače pa: veliko ravnine, veliko kanalov in veliko ne prav čistega morja, zlasti še po kanalih okrog hiš, cest in njiv.

Kot rečeno, pot je bila dolga 330 km in je potekala takole: Kras, vTržič (Monfalcone) skozi Brestovico na Krasu, Latisana, Eraclea, Jesolo, Punta Sabbioni ter nazaj skozi kraje: Cavallino, Eraclea, skok v obmorski kraj Eraclea Mare, Latisana, Tržič (Monfalcone) in nazaj na Kras preko Sesljana (Sistiana).

Krajna vas - Komen
Lugugnana - Sindacale
Sindacale - La Salute di Livenza
Sindacale - La Salute di Livenza
Punta Sabbioni (Beneška laguna)
Punta Sabbioni (Beneška laguna)
Punta Sabbioni
Punta Sabbioni - pogled na Benetke
Punta Sabbioni (Beneška laguna)
Punta Sabbioni - Ca' Savio
Ca' Ballarin - Cavallino
Cavallino - Jesolo
Eraclea Mare - plaža
Valcasoni - San Giorgio di Livenza, krožišče
La Salute di Livenza - Sindacale
La Salute di Livenza - Sindacale
Mejni prehod Gorjansko - križišče s cesto Gorjansko-Brje pri Komnu

Ni komentarjev:

Objavite komentar